Tak Tahan Anaknya Di Fitnah!! Akhirnya Ibu SUSPEK Kes Buli Tampil Cerita Perkara Sebenar..Anak Kami Tarik Tudung Mangsa Jer..


Anak kami tarik tudung mangsa sahaja, bukan seperti yang diviralkan, kata Munirah dalam satu kenyataan hari ini mempertahankan anaknya Myraa yang didakwa sebelum ini adalah salah satu suspek utama kes buli di sekolah di Bandar Sri Damansara 2.

Sejurus itu, Munirah juga tidak berpuas hati kenapa hanya anak perempuannya sahaja yang kena kecam dilaman media sosial, padahal pelaku pembuli berjumlah 5 orang seperti mana yang diberitakan sebelumnya.

Sebelum ini, gambar Myraa dan ibunya tular dilaman media sosial dan menjadi bahan kecaman natizen, selain mendapat beberapa ugutan.

Akibat dari pada perkara tersebut Myra telah membuat satu repot polis kerana tidak berpuas hati dengan segelintir natizen yang mengecam dia dan ibunya Munirah

“Saya dapati gambar saya dan ibu saya telah diviralkan dilaman media sosial facebook berkenan dengan kes pukul pelajar di sekolah menengah bandar sri damansara 2, oleh itu saya membuat aduan kepada pihak polis, katanya.


Sejurus itu Myraa juga menafikan dakwaan media sebelum ini bahwa dia telah memijak kepala mangsa hingga pengsan. 


”bukan saya yang memijak kepala perempuan tersebut tapi rakan saya bernama nurul katanya”. 





Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment